Fy för mig!

Jag har syndat! Till min köttsoppa så åt jag en knäcke macka... Ville ju ha nått till soppan och de där LCHF kexen var ju ingen höjdare lixom. Men det straffade mig fort, för nu mår jag illa. Kan det bli så?? Eller så åt jag bara för mycket, haha. Är nog inte så farligt iaf för strax innan middagen så hade jag varit och tränat och äter man direkt efter så är förbränningen som störst. Så de kolhydraterna jag fick i mig är sääkert redan borta:) vi säger så iallafall.
Jag var på ett puls pass idag. Hujeda mig va jobbigt det var! Jag orkade ju igenom hela passet men hon hade så konstiga övningar, massa olika rörelser samtidigt typ. Man hade ju mera schå att titta på henne än att koncentrera sig på att ta ut övningarna. Blir nog bättre till nästa gång! Men puls pass ska jag nog iaf fortsätta på, mindre armhävningar och mer kondition så jag vill ha det:)

Robin var bara hem och vände efter jobbet. Han är hos sina föräldrar just nu. Det är så att Ingelas systers man gick bort i morse. Jätte tråkigt men ganska väntat igentligen. Stackars Ann-Britt bara som blev lämnad kvar.
Usch när man börjar tänka på döden så blir jag så rädd. Man vet aldrig när det är dax så att säga. Jag är inte så rädd för min egen skull utan tänk om Robin skulle gå och dö bara sådär. Fy hemska tanke! Hur klarar man sig genom en sådan sak?? Jag brukar tänka på det när man skiljs åt på morgon och det har varit nå tjaffs eller så. Tänk om det skulle hända honom något då, vilka skuldkänslor man skulle få då! Nej man ska alltid skiljas samms och ge varann en kram. Man vet ju aldrig vad som kan hända... Nej nu över till något annat.

Som lite bilder t.ex, det är mycket roligare:)
-de här är från våran dag i solen.


Satt ute och pluggade en stund, synd bara att det blåste lite


Fina Cia får syn på Lisa:)


Våran bil i solskenet (i stort behov av tvättning men det syns inte)


Plockade lite blåsippor och några gula(???), eller ja det gjorde jag ju igår på promenixen med Robin

Nu hörde jag att älsklingen kom med bilen. Redan?? Han ska iaf få en STOR kram av mig nu!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback