Igår var det en speciell dag...

Igår var det den 28 april och Robin och jag firade 1,5 år tillsammans. Tiden går så fort fast ändå så känns det som om det alltid varit vi! Bättre kan man inte ha det♥. Den 28 april kommer alltid vara en speciell dag för oss för det är våran förlovnings dag från och med nu. Vi förlovade oss igår!!!! Jag är så himla lycklig. Vad jag har väntat på denna dag. Robin "friade" ju när jag var i thailand och så bestämde vi oss för att vänta tills vi hade 1,5 år. Lååång väntan har det varit kan jag tala om. Men nu är det gjort! Jag älskar dig tills döden skiljer oss åt.


Vi var ut och åt på "kött, kök och bar", himla mysigt där och jätte god mat. Nu är det våran restaurang;) Efter vi hade bytt ringar så mms:ade vi den här bilden till min mamma och till Robins mamma. De blev jätte glada! Mamma hade haft sina aningar för hon tyckte jag var så uppklädd då jag lämnade hundarna till dem tidigare på kvällen:)

Vi valde helt släta ringar i vittguld med lätt rundade kanter från smyckeboden. Super fina!

Ingela var förbi med en jätte fin blomma idag efter jag kommit hem från jobbet. Gulligt:)




Jag måste bara säga;
 JAG ÄR SÅ KÄR!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTISS :))

2010-04-29 @ 18:57:38
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma :)

fina ringar också :d

2010-04-29 @ 21:46:21
URL: http://peerla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback