LCHF

Nu har jag bestämmt mig! Eftersom jag kommit igång med träningen och så så tänklte jag att nu är det kosten som ska ändras. Jag ska börja äta enligt LCHF. Ska försöka iallafall, hihi.
För den som inte vet vad LCHF är så betyder det low carb, high fat. Det som det går ut på är att man ska...

  • Ät gärna: kött, fisk, ägg, ovanjordgrönsaker och naturligt fett (ex smör).
  • Undvik helst: socker och stärkelserik mat (ex bröd, pasta, ris, potatis).

Tänke att jag kör en test vecka för att känna på:) men jag har ätit lite mer som GI förut så det ska nog funka bra:)

Igår var en riktig plugg dag, hujeda mig! Satt framför bok och skrivblock heeeela dagen. Kändes ju extra sugit bara för att det var så soligt me ute. Men ja hann me en promenix med vovvarna så lite sol sög jag i mig, häärligt! Iaf så blev jag klar med den mastodont uppgiften som jag tyckte var as svår. Vi såg en film förra veckan i skolan och sedan skulle vi sitta och analysera personerna i den enligt freuds teori och även skriva vilka olika försvarsmekanismer de använde sig av... *suck* Men nu är det gjort iallafall:) Men jag får skylla mig lite själv, hade jag gjord uppgiften direkt efter lektionen så hade minnet varit lite mera fresh och frågorna inte lika svåra att svara på... lätt att vara efter klok!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! Ingen bil har jag med, så man känner sig lite fast... Bilen lämnade vi in igår kväll hos nån kille i Börje. Han ska sätta dit motorvärmare på den. Lite dumt nu tycker väll jag eftersom vintern är över... men men Robin tyckte det.
Igår målade jag även färdigt väggen. Blev skit bra! Ska släga upp en bild sen:) Funderar på att beställa någon text att sätta där med för det känns lite tomt. Får se...

Nu ska jag nog plocka bort påskpyntet tror jag. Eller ja fjädrarna ur riset för det är det ända påskpynt som jag har, det räcker.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback