mitt finger e skadat!

Det dunkar, är svullet och är rött:( I förr går skar jag mig på kniven. (Ett tips lägg inte knivar i diskvattnet!!) Tänkte väll inte mer på det, satte inte på nå plåster eller så. Sen inatt vaknade jag av att det gjorde ont i fingret. Då var det inflammerat! Lilla stackars pekfingret. Nu har det badat i sprit och fått sig ett litet plåster. Hoppas det går över snart!

Dagen har varit hitills en riktig slödag. Finns inget att göra och ut vill man ju inte. Skönt att Robin slutar tidigt idag iallafall:) Då ska vi ta en sväng in till stan och fixa lite grejer tillsammans. Ikväll blire middag hos Lollo, ska bli mysigt! Mikaela skulle me komma. Var väll meningen att det skulle vara en liten hundträff med då Mikaelas hund inte tycker om andra hannar så blir mina hemma. Dom får leka med Cleo en annan dag:)

Eftersom bristen på saker att göra så har jag suttit och läst massa trådar på ett forum. Finns en hel del konstiga människor med välldigt underliga tankar... Men vissa är riktigt intressanta att läsa. Ena massa tips och ideér får man:)

Nej om man skulle ta och gå ut och hämta posten och låta hundarna
få en kissrunda<--- för att citera Lollo:) haha.

När jag är slö så blir hundarna me slöa... Det här har varit Cias läge hela förmiddagen.
Sötnosen<3


P.s Ät inte vitamin tabletter!! Ny undersökning visar att kvinnor som äter 7 st vitamin tabletter i veckan har risk att få bröstcancer. Läskigt! Såg det på nyheterna nyss och det var en stor mängd kvinnor som hade varit med i en undersökning i mellan sverige under 10 år och många av dem som ätit vitamintabletter fått cancer (nu kommer jag inte ihåg siffran). Kolla upp de tabletterna som ni stoppar i er! Bäst är nog att försöka få i sig alla vitaminerna i kosten istället.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback