Sista april!

Blev ingen ekonomikum för mig idag inte:( jobb mellan 7 till halv tre stod på schemat. Men det har går bra det. IKväll blir party istället minnsan! Blir grillning hos bror min sen får vi se var kvällen bär av:) Kommer bli sjukt kul tror jag iaf!

Jag är så enormt glad för alla gratulationer som vi fick igår via facebook, sms och samtal! Tack så hemskt mycket<3 det värmer!

Just nu har jag precis kläckt första ölen och sitter och njuter för mig själv. Väntar på att de ska ringa och säga att de är på väg från stan till Johan så jag kan cykla dit och börja MIN valborg:)

Just nu sitter jag och lyssnar på Molly Sandén. Hon är sjukt duktig på att sjunga, jag vill me kunna!!

Lyssna på den här!!!


Älskar den med svensk text och Molly gör den så bra!!

Ha en bra valborg nu alla!!
För det tänker jag ha:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback