Snälla kidnappa mig!

Jag håller på att gå under här hemma snart! Har suttit hela morgonen med extra uppgifter till skolan och morgon dagens läxa. Känns som om jag inte kommer någon vart. Och sen så är det himla tråkigt att läsa om gubbar som forkade om olika saker i början på 1900-talet... Funderar på om man skulle sätta sig ute i solen snart och fortsätta studierna. Ser riktigt härligt ut genom fönstret.

Igår vart det en riktig mysig kväll. Först kom Lisa och Johan på middag. Lagom till vi skulle äta efterrätten så kom även Andreas och Linda förbi på fika. När alla åkt sen så myste vi ner oss i sängen och gluttade på en film. Härligt avslut på helgen:) Fyy vad fort den här helgen gick! Känns som om den bara schvissade förbi, typiskt när man har ledig helg och allt! Nästa helg hoppas jag går lika fort för då jobbar jag och helgen efter det så är det sista april, wiiiee.

Nej nu ska jag ut i solen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback