Sommar

Jag har så mycket sommar känslor i kroppen just nu, längtar enormt mycket! När jag satt i bilen från jobbet så spelade de jätte många sommar låtar på lugna favoriter. Blev så glad! Är så skönt oxå att det är ljust så sent på kvällarna nu. Tänkte på det idag, det började mörkna vid halv åtta som först. Kändes konstigt men härligt, tänk när man får sitta ute och grilla på kvällarna i solnedgången. Myyyss!

Den här låten är sommar för mig just nu! Den är härlig:)


Nu ska jag hoppa in i duschen. För imorgon bitti är det jobb igen efter det har även jag påskledigt. Tre dagar ledigt tillsammans med älsklingen<3
Imorgon kväll lutar det åt utgång till och med, känns som om det var evigheter sedan, KUL! Övriga helgen kommer bestå av familje middagar:) så som det ska vara på högtidsdagar.

Natti natt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback