Tidsfördriv...

Vad blir ditt namn baklänges? Nile
Har du gjort en snöängel i år? Ja faktiskt en gång, haha
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Har aldrig behövt det. Kanske när jag föddes då:)
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja det har det. Flera gånger
Tycker du att sengångare är söta? Nja tror inte jag tycer det 
Har du någon gång testat karate? Thai-boxning en gång, men det var inte min grej
Första sporten du gick på? Noll intresserad av sport men provade spela innebandy en gång
Minimorötter eller pommes frites? Både och men mest pommes
Vad längtar du mest till just nu? Slutet av den här månaden;)
Hur gammal har du tänkt bli? Gammal!! om jag får vara frisk såklart
Har du haft vattkoppor? Ja usch ja
Vad drömde du inatt? Jätte konstigt faktiskt... Drömmen handlade om ett läkarbesök som var jätte konstigt (???)
Vilken tv-serie är bäst? Vänner var bäst men nu tycker jag 2 1/2 men och solsidan:)
Vad åt du senast? Frukost. Smörgås med keso och Te till det
Höga eller låga strumpor? Använder mest låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? Döden tror jag...
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja varje morgon om och om igen
Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu brunt och beiget
Bikini eller baddräkt? Bikini ofcourse
Snyggaste läraren? Tror inte jag haft nå snygg lärare någongång
Är du mörkrädd? Bara när jag går ensam ute på kvällen och efter en skräckfilm
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Ööö nää aldrig...
Riktig gran eller plastgran? Riktig såklart!
Tänt eller släckt när du ska sova? Det måste vara kolsvart
Godaste drickan till frukosten? Te eller o´boy
Vill du bli president? Nej aldrig
Har du spelat tjej i en teater? Jag har nog bara spelat tjejer i teater
Duscha eller bada? Väljer nog duscha. Har ju inget badkar:( men snart så!
Har du gråtit i skolan nån gång? Ja det har jag
Hur tar du dig till jobbet? Kör bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nej. Men visst har man varit mycket spacklad många gånger så kanske ja då...
Sjunger du på toa? Nej. Bilen is my place too do that:)
Vilken färg har din jacka? Svart
Använder du långkallingar? Hatar det men ibland så måste man
Är du höjdrädd? Ja usch ja det är jag
Vilket land vill du åka till? Just nu vill jag till Italien men favorit landet är ju Thailand såklart
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Det var igårkväll när hela familjen spelade sällskaps spel, haha
Vad ska du göra NU? Vänta på att Robin ska vakna och sedan åka till sthlm
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Kommer ihåg nått som hette sanna-sol, tror det var c-vitamin
Vad åt du senast? Frukost
Har du fått någon komplimang idag? Inte ännu men så är ju klockan tidigt me
Har du varit med i en rättegång? Nej
Är du polare med grannarna? Ja, men inte så konstigt kanske när det är moster och syster
Vilka språk talar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Only Sverige
Senaste piercingen? Näsan men den varade inte länge
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Öö i onsdags tror jag 
Gay? Inte vad jag vet
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja det har väll alla gjort nångång
Har du äggat ngn? Haha ja i valsätra
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej
Suger det här? Lite kanske men vad gör man för att fördriva tiden lite
Har du varit på stranden i år? Ja när vi va i Thailand
Har du haft en stalker? Nej tror inte det
Minns du din/dina musiklärares namn? Ja Kerstin som vi hade i Ramsta skola
Hur bra är din syn? Prima
Har du varit på ett party? Yepp i fredags hos Viktor
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej! skulle inte ens överväga saken!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Beror på vem kanske, haha. Men annars KUL!
Har du varit utomlands? Yepp vill igen snaaart
Har du sett din bästa vän naken? Japp ever day<3
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har inte varit på så många, men kanske min farbrors (då var jag tärna och 10 12 år, haha)
Var är dina syskon just nu?
Hemma och sover... Johan tror jag e i Heby (eller hos Kerstin kanske, haha)
Vad var den senaste drömmen du minns? Den inatt om ett läkarbesök, inte rolig!
Vilken tid gick du upp i morse? Tok för tidigt en söndag. Halv åtta!
Vad ska du göra i helgen? Den är ju nu och det är påsk. Får se vad den här dagen har att bjuda
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Oj måste kolla... Det är från Robin och det står "jag och hundarna är hos Johan. Puss"
När va du riktigt sjuk senast? Oj vet inte
Vem är den senaste kändisen du tog på? Ingen aning, brukar inte kladda på kändisar
Vad finns i din bakficka? Har ingen fick på morgonrocken
Har du färglinser? Nix är ganska nöjd med min egen färg
Vad gjorde du kl 2 inatt? Gick och la mig eller om jag redan hunnit somna
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten
Vad ska du göra efter det här? Klä på mig kanske och väcka min prins

Jag är såå uttråkad! Nej nu får faktiskt Robin vakna!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback