Friday!

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Jag tror det:) en bestämd sådan har jag hört, haha
HUR RAGGAR DU: Oj vet inte! Var evigheter sedan sist.
VAD HETER DU: Karin Elin Christina Nilsson
KALLAS: Elin. Finns inga smeknamn på det. 
VARFÖR: För att jag heter det kanske??
VAD HAR DU GJORT IDAG: Hitills har jag gått ut med hundarna, ätit frukost och hängt vid datorn.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Ska åka till Ingela om en liten stund och hjälpa henne baka tills imorgon. Sedan träna och efter det väntar Fredags-mys med min kära.
VAD VILL DU HELST HA NU: Sommar!
VAR ÄR DU NU: I vardagsrummet.
SAKNAR DU NÅGON NU: Nej inte direkt just nu.
RÖKER DU: Nej!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Hmm julafton tror jag.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ikväll lugn hemma kväll, imorgon 50-års fest, söndag blire jobb.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vita trosor med grönt mönster på, svart BH 
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Nej, mer till nästa vecka;)
VEM PRATADE DU MED SENAST: Pappa
VAD PRATADE NI OM: Lite allt möjligt, typ om vad man skulle göra idag.
VAD GÖR DU JUST NU: Sitter i soffan och skriver.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Händer väll:)
ÄR DU BLYG: Nja lite både och. 
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 8.06 stod klockan på, haha
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Thailand
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Just nu är det "gardens tale"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Såklart.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Robin ofcourse och Mimmsan.
HAR DU GLASÖGON: Nepp.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej i Uppsala.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej inte idag. 
ÄR DU HOMOSEXUELL: Neej!
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Ormar, spindlar, insekter och snor/slem.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Nyhetsmorgon (alltid!)
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Lollo- Hallå där!:) vad har du för dig idag? Skola? PUSS:)
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Ja det är Elin, eller bara Elin 
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Hundar, jakt, bakning och pyssel.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Bakning:)
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Ormar, spindlar, mörker utomhus. 
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Haha tror jag kan uppföra mig.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Oj beror helt på personen. Men ögon som man kan sjunka in i och så ska de lukta gott.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Foten, för det har somnat.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nee kanske lite nu överallt när man tänker efter.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Oj svårt! Men aprikos och beige är verkligen inte min färg.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Tror jag gick i sjuan, åttan i valsätra 
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min Robin såklart;)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Tandkräm smak
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE?? Ögonen och munnen
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ibland men inte så ofta som man borde
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Olyckligt kär har jag nog inte varit, jo en gång förresten i en som Malin kände, haha. Var när vi gick i åttan på valsätra. Han var jag himla kär i men han flyttade till norrland sen. 
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Det var nog 2008 för då blev jag och Robin tillsammans:) men det här året kommer bli bäst iallafall, utan tvekan! mycket spännande saker kommer hända:)
VAD KÖPTE DU SENAST? Lunch igår.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja för det mesta, hatar att komma sent!
HUR KÄNNER DU DIG NU? Glad och uppåt.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart.
KAN DU LAGA MAT? Ja och det är roligt.
VAD PLUGGAR DU? Undersköterska (klar om en vecka, wiihoo)
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Borde vara det mera
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja det var det! Fikade hos Ingela (usch många kolhydrater blev det...)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja men bara ett fast jobb.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte så mycket nu förtiden. Dricker så dåligt, haha. Men en vinflarra och jag är på G:)

Lite tidsfördriv så här på morgonkvisten. Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite och sedan så småningom dra mig till Ingela och baka lite tårtor:)

DET ÄR FINT VÄDER IDAG!!!:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback