Vaken?? Nää

Trött som jag vet inte vad är jag idag! Även fast jag slocknade tidigt igår. Fattar inte är alltid trött nu för tiden. Kanske ska börja dricka en kopp kaffe på mornarna för att piggna till... fast mitt te är ju himla gott asså.

Idag står skola på schemat. Mellan 9 och 16. Inte så att jag längtar direkt. Vi har en not so fun lärare just nu. Tråkigt oxå för att vi ska ha henne terminen ut oxå. Man får tänka att nu är det bara en månad kvar:)

Saknar Robin såå mycket just nu. Vi har gått om varann hela veckan känns det som:( Igår åkte han till solvalla med sina syskon efter jobbet. Jag kunde ju ha följt me men hästar är inte min grej lixom. Trav sporten tycker jag me är nästan djurplågeri. Men det är bara min åsikt.

Älskar dig något otroligt mycket!
Längtar till ikväll<3


Ikväll ska jag laga ett LCHF recept som verkade jätte gott. Färskost biffar! Efter som jag var själv igår kväll så fick det bara bli en vanlig enkel sallad, gott det me förstås:) Till frukost idag blir det youghurt, hasselnötter och hallon. Mumma!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback