Varför kan man undra??

Varför ska allt annat vara mer intressantare än att fixa färdigt det han har på börjat!? Börjar bli tokig snart alltså. Igår var det undan flykter så då vart det inget. Idag vart det bestämt istället och då börjar han slingra sig igen, Åååå! Karlar!!
Varför är de så satans långsamma och tröga ibland?? Varför!?!

Sitter iaf och väntar på han nu och det kommer INTE bli roligt för han! För nu har den butiken stängt som jag ville åka till (men inte han såååklart). Bara för att lixom...*suck*
Skulle ha åkt själv UTAN han! Försent nu dock... Får bara bli ikea stället så han får tummen ur ...... och börjar fixa färdigt allt som han ska och har på börjat. Verkar som om att riva, det är roligt, resten njaa...

Nej smisk skulle han ha, den där som jag älskar...

  



Ucsh trött och ont i huvudet har jag efter den här jobb dagen!
Slog till direkt när jag kom hem, har nog druckit för lite. Stackars Robin, han kommer få ta smällen. Men allt är inte en dans på rosor jämt...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback