What???

Askmoln?? Jag har fattar noll, när hände det?? Stackars alla som ska iväg och flyga. Vad jag förstods så kommer det vara inställda flyg och en himla massa förseningar. Tur att vi inte bokade resa nu då (var nära men vi bestämde för att vänta till maj ist). Men Matilda och Elin på jobbet ska ju iväg till kanarieöarna nu här, hoppas de kommer iväg! Håller tummarna för er:)

Jag är såå trött idag! Känns som om det är nu som först jag får sitta på hela dagen. Vi var en man kort på jobbet idag så det blev lite stress, sedan stress till sjukhuset efter jobbet för att hinna i tid till min läkartid, sedan stress till friskis&svettis för att hinna till passet, skynda hem för att göra mat för jag var sjuukt hungrig. Nu får jag vila! Eller nja ska åka över till brorsan nu och hämta en såg som Robin behöver. Asså det hjälpte att bli lite sur på han igår. Nu håller han på att göra klart i köket:) Duktig karl det där, när han vill förstås....

Neej om man skulle ta bilen och åka över till Johan nu då... Sen blire en film och krypa ner i soffan!


What to do i helgen då??
Ja det kan man undra...




min lilla bebis<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback