Fredag kväll

Men åå vilken underbar dag det blev idag. Sol, sol, SOL! Det är fortfarande lite sommar kvar trots allt:) På förmiddagen idag så åkte jag med mamma till stan en sväng. Jag var på jakt efter BH och nya jaktstövlar. Hittade jag nått av det nå, Neej! När man ska ha nått så hittar man inget... Sen handlade vi en massa på ica maci till morgondagens kräftskiva:) Jag ska försöka mig på att baka en västerbottenostpaj imorgon, får se hur den blir. När vi kom hem sen begravde jag mg i en ny bok jag lånat av mamma. Kom in i den direkt, sånt gillar jag:) Man vill bara fortsätta så spännande var det! Tror jag ska läsa lite nu innan jag går och lägger mig me. Middag blev vi bjudna på hos mamma och pappa. Mumsigt värre oxå. Grillat blev det denna sommarkväll<3

Imorgon är det skjutning i Länna och pajbakning som står på schemat innan kräftfrossan:)

Natti natt nu mina fina♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback