Nu är det ingen hemlis längre

Idag har jag berättat för det de sista närmaste anhöriga och de vänner jag ville berätta personligen för. Nu släpper vi hemlisen! Jag och Robin väntar något helt underbart  den 4 mars 2011. En liten bebis! Om allt kommer gå som det ska vill säga. Jag är så fantastiskt glad för våran skulle. Det var inte ett dugg planerat men vi blev så glada ändå. Visst att vi har pratat om det men hade gärna sett att huset blivit färdigt först... Men det ville sig visst nu:) Börjar typ gråta nu när jag skriver, haha. Men jag är så lycklig!!!

Vi fick reda på det när jag var i vecka åtta och jag gick in i vecka 13 igår (där av att jag älskar fredagar mer nu= ny vecka)

Igår berättade vi för Linda och Andreas när vi var där på middag. De blev så himla glada!! Det skiljer 10 veckor mellan mig och Linda. Det kommer bli kul att kusinerna kommer bli nästan jämn åriga. Jätte kul oxå att hon är gravid då jag inte känner någon nära som oxå är i samma sits som jag. När vi fick reda på att jag var gravid så kände jag att jag va så ensam om det... Men nu har vi varanndra, hihi. Tjockis kompis;). Jag längtar så till jag me kan börja känna bebisen sparka! Just nu känner man sig bara svullen och tjock... Vill ha mera mage!!! Haha. Men de som vet om det säger att det börjar synas nu och det är ju kul!

1 oktober har vi ultraljud. Kommer bli så himla spännande! Jag är då i vecka 18 precis på dagen:)


Skönt att de flesta vet nu, hatar att ha hemlisar!!! Haha!


Snacka om chock jag fick när jag såg detta resultat... Men nu är jag så himla glad<3



Tänk att vi ska bli en liten familj! Helt ofattbart att vi har skapat en liten bebis som nu växer inne i min mage... Kommer nog inte fatta förrens vi kommer hålla den lilla i famnen<3

Du är mitt allt och lite till;)


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi.. Hela jag ler när jag läser ditt fina inlägg! :D Ligger för övrigt i soffan och ser när magen "hoppar". Riktigt häftigt.. Stort grattis, igen! Är så glad för eran skull! Puss o Kram

2010-08-21 @ 17:00:19
Postat av: Frida

haha, vi gravida har vetat om det ett tag ;) alla tecknen var där. Det roliga är att du och Emelie är exakt samma vecka, sjukt ju :P

Hoppas de inte förväxlar era barn på BB, nej usch vad hemsk jag är. Allt jag egentligen ville säga var GRATTIS. Väldigt glad för eran skull :)

2010-08-21 @ 17:28:29
Postat av: ERIKA

GRATTIS TILL ER BÅÅÅÅDA! GUD VAD GLAD AJG ÄR FÖR ER SKULL!

2010-08-21 @ 18:10:16
Postat av: Johanna

underbart inlägg! Du skriver allt så fint!

Grattis Grattis Grattis! Vilken lycka!

Ser fram emot att se lite fina gravidmage bilder fram över.. =)

2010-08-21 @ 18:50:24
URL: http://juiol.blogspot.com/
Postat av: Frida

haha, jag märkte det. Jag fick mitt svar när du inte nekade på frågan ;) Med oss är allt bra, vi trivs här ute. Längtar till December!

Förstår att det blir tufft med husbygget också, blir till att hålla hormonerna i shackt.

Men allt går med lite vilja.

2010-08-22 @ 09:34:38
Postat av: Anonym

wow!



Grattis Elin!!!



/Mikaela F

2010-08-22 @ 12:04:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback