Nytt försök

Nu känner jag mig bättre:) efter typ en hel dag i sängen och sedan en promenad i friska luften. Nu är jag så pigg så jag vet inte var jag ska ta vägen stället, haha. Ingela och Staffan var precis här på middag. Vi hann precis grilla färdigt innan stört skuren kom. Ibland har man tur:) åskade gjorde det t.o.m. Myyys! Idag har vi även lämnat och hämtat bilen från service. Ingen rolig grej det där men nu äre gjort... synd bara att man blev 2800:- fattigare, kändes bra så här i slutet av månaden... eller inte.

Våran roliga helg då!:)
I lördags var en kanon kväll. Först åkte jag och Lisa hem till Anna på super go middag. Hon har skills den där tjejen;) massa snack blev det, skönt att lätta hjärtat ibland;) Vid åtta sen begav vi oss in till stan och katalin för att checka in Hoffmaestro. Vilken grym spelning det vart! De är bra coola alltså men satans vad varmt det var, huvva. Svetten rann bokstavligt tala, hahat! Efteråt begav vi oss hem för att ta en DUSCH (så illa vare) men oxå för att vi skulle åka tok tidigt till göteborg. Klockan sex på morgonen åkte vi 3 tröttisar och en as bakis person (morr). Alla slockande i bilen och jag höll på att oxå göra det flera gånger, farligt det där för det var ju jag visst som körde... Stannade och hinkade i oss lite kaffe så blev det bättre.
Väl framme så blev det ännu mer åka av:) Satans va kul det är me karuseller. Åkte ju inte alla men nästa gång, då ska jag!!!
Lördagen så spenderade vi även den på liseberg och på haj akvariumet. Men fy vad det regnade den dagen... men gjorde inte så mycket då vi mest åkte kållorado och flumride:)


på hoffmaestro


fyy va svettiga vi var...


på Liseberg:)


efter en tur i flumride... sjukt blöta! haha


På universeum. Ett litet kryp av nå slag som spottade sten




vi hittade nemo:)


the shark!!!


den här hajen simmade över våra huvuden hela tiden. Kändes som om man tog den på magen typ:) Skit coolt!


en liten apa i regnskogs-rummet



nej nu ska jag fortsätta se allsången:) måste ju vara sista nu denna sommaren??


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback