Seeg Söndag

Kändes som om jag vore bakis i morse när jag vaknade... Men det var ja ju såklart inte:) Bara seeg ändå. Robin och jag tillbringade hela dagen i sängen faktiskt, ända framtills vi skulle på hans mormors 75-års kalas. Skönt att åka iväg och göra nått för annars hade vi nog legat kvar i sängen nu;) Sjukt god mat blev vi bjuda på. Stek, sås och potatis! Mmm! och tårta på det. Slipper man ju laga mat ikväll och det är ju guldvärt när man inte orkar.

Nu sitter vi här i soffan och lyssnar på pappa som tröskar utanför fönstret och väntar på att filmen på 6:an 21 ska börja. Jag längtar mest till mina popcorn som jag hade tänkt trycka i mig framför filmen, hehe. Fattar inte är så sjukt sugen nått att äta hela tiden, farligt ja vet!

Min lilla kula:)
inte stor men såå roligt ändå, stolt är man ju!
(det är på kvällarna som det ser ut så här. Är mer svullan då)


V.13♥

Nyss fick jag det bekräftat:) Jag kommer ha en tjockis kompis till att ytbyta tankar me. Yeeh!! Skit kul ju. Hon är två veckor framför mig men allt är fortfarande hemligt ännu. Som Frida skrev värsta baby-boomen det kommer bli här, haha! Hoppas det smittar av sig till flera:) Jag har mina aningar på en till men jag vet inte riktigt... det visar sig:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

åååååh! Jag bara MÅSTE få känna Eliiiiiin! Jag vet att det sägs att när man är gravid så vill man helst inte att folk ska skringa runt och tafsa på ens mage, men jag kommer inte kunna hålla händerna i styr!!! Älskar dig kära vän <3

2010-08-23 @ 09:21:41
URL: http://louisegraf.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha det är inte så mycket att känna på ännu:) Men jag lovar att du ska få petnings-frikort hela graviditeten:) ses sen på jobbet!



Men vad är det jag ser!!! Bloggar du igen?! Nu måste jag kika in, hihi

2010-08-23 @ 09:43:36
URL: http://doncellita.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback