Semester vecka två

Jag har sagt det förr och säger det igen -Vi har nog valt de sämsta veckorna att ha semester på denna sommar! Tänkte ju som så att augusti är ju alltid fin... jo men visst du! Jaja man är ledig iaf och slipper jobba:) I UNT i morse stod det iaf att det skulle vara hyffsat imorgon och på fredags så man får väll hoppas på det då.

Jag har varit riktig effektiv nu här på morgonen. Jag har både bakat bröd och diskat all disk. Hatar verkligen att diska men såå skönt det är efteråt då:) Men efter varje gång man diskar så intalar man sig själv nästa gång ska jag inte låta det bli så här mycket men funkar det då, neeej! Nu är det iaf gjort:) Men va skönt sen när huset är färdigt, då har vi diskmaskin!

Idag vette katten vad man ska hitta på... Nå skoj vill man ju göra... Får se va R har för planer.

Nej nu blire frukost men nybakat bröd. Inte helt fel:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback