Sikken dag det blev:)

Varmt och härligt blev det idag, gillart! Idag skulle man ha legat och pressat i solen meeen det gjorde jag inte... får bli solarium snart, hehe.

På förmiddagen fixade vi me banken och grejade. Vi måste ju börja låna pengar nu... not fun men ska det bli ett hus så. Vi fick fylla i en blankett på näten om våra inkomster, utgifter, sparande och lån vi har nu o.s.v. Ska dit på möte nu bara och sen kan vi börja fixa mera med tomten och början till garaget:)
Till lunch sen fick jag me mig Robin in till stan för att äta en sallad på unico, bara älskar deras sallader där! Efter det sen mötte jag upp söta syster och vi drog en shopping runda. Kul för jag var på shopping humör! Försökte hitta nått tills på lördag, då vi ska till katalin och se Hoffmaestro. Hittade inget såklart... Kom hem me en kavaj och en skjorta istället:) inte dumt det.


Köpte även ett par nya svarta lite tjockare leggings då jag upptäckte här för ett tag sen att de jag har håller på att spricka i grenen! Bäst att vara ute i god tid innan det händer...

Vi tog även en mjukglass i solen nere vid ån, mysigt. Första mjukglassen för i år faktiskt, skandal!

Imorse bokade vi även hotell i göteborg nu till sön-mån. Vi ska på Liseberg jag, Robin, Lisa och Lasse. As kul kommer det bli. Checkade även in vädret innan vi bokade och det var stor sol över göteborg söndag och måndag, perfekt!




Nu sitter jag och smaskar i mig choklad fast jag inte får för Robin, hihi. Men han är inte hemma:)
Har han övergivit mig för en kväll me grabbarna så måste jag ju få tröst äta... skoja!
Jag ska upp till mamma snart jag och bjuda in mig på middag, det ska bli gott:) 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback