2 december

Phuu, har just plöjt igenom 153 olästa inlägg på bloglovin. Så går det när man inte kikat på 2 dagar... Vad ni skriver mycket!! Eller det är kanske jag som följer för många bloggar... haha.

2 december idag nu då. Årets sista månad och 22 dagar kvar till julafton:) Kuul! Igår var det även min dag:) Jag blev hela 24 år minnsan. Dagen bestod av pyssel och smörgåstårtebak och sedan på kvällen kom hela familjen och firade. Jätte mysigt! Fick en himlans massa bra saker. En soda stream, twilight filmerna, bad/spa grejer till badkaret, pengar och det bästa av allt... Jag ska få en vinterjacka!! Robin är bra han:) Nu gäller det att hitta nån me... en tjock en ska det bli iaf!

Idag blev det en lååång sov morgon och sedan var ja till Robins jobb en sväng+ inhandlade lite julgodis grejer. Så nu har jag precis kolan färdig kokad:) Knäcken och ischokladen får bli en annan dag!
Ikväll är det glöggfika i aloevera stugan hos Reta. Jag ska åka dit me mamma och syrran. Behöver köpa en ny tvål och en heatlotion så det var passande att de hade drop-in kväll ikväll:)

Nej om man skulle ta sig lite lunch... Har sååå mycket smörgåstårta över så det får bli en bit av den:)
Sen ska jag läsa om nya veckan!


Kommentarer
Postat av: Angelica - BF 7 Mars <3

Åh smörgåstårta! Gott!!!

2010-12-02 @ 16:11:04
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Angelica - BF 7 Mars <3

Åh smörgåstårta! Gott!!!

2010-12-02 @ 16:11:10
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grattis i efterskott!! :)

O så gott med smörgåstårta. Det är verkligen min favoriträtt. Skulle kunna äta det varje dag! ;) haha

2010-12-03 @ 12:30:34
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback