94 dagar kvar till BF! Det går framåt:)

Äntligen har man intagit sofflägge. Blir helt slut i kroppen av att stå och gå hela dagar. Slutade jobba två idag och efter det motionerade jag vovvarna en sväng. Men jäklarns vilken makvärk jag fick när ja gått en bit. Var tydligen för jobbigt att pulsa i snön tyckte min kropp... 

Fattar inte vad den här ungen som bor i min magen har hållt på med idag! Det är precis som om den har tagit spjärln me ben och armar mot min ryggrad och skjutit ut sin rygg och rumpa mot min navel. Känner mig alldelles öm i naveln! Seriöst så känns det som om jag vore blå på insidan... Dessutom när jag känner på magen så är det en hårdklump precis ovanför naveln som går att flytta på (som jag tror är bebisens rumpa eller rygg). Vänd på dig nu din lilla tok! 

Igår hade jag oxå ett dag pass. Sen när ja kom hem fick ja nå vredesutbrott på Robin (vet ej varför men allt var fel!). Kände mig som värsta hormonkärringen, liite av vreden förtjänade han dock... Slutade me att jag låste in mig i sovrummet och sov en stund. Efter det blev ja snäll igen:) Sen blev det idol gluttande innan ja somnade om igen. Fy fasen va Minnah var bra igår!! Tycker så mycket om henne! Jay är ju oxå skiit bra och kommer säkert vinna hela grejen. Skönt att Olle åkte ur faktiskt, tyckte aldrig om han. Tråkig röst... Är så nyfiken på att höra hela vinnarlåten nu:) Men den som väntar på nå gott...

Ikväll ska jag antagligen på julbord me familjen... tror ja. Annars blire bara lungt framför en film. Börjar sju i morgon bitti igen...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback