Annandag jul

Är det bara jag som är vaken "tidigt" och inte är bakis, haha:P

Sista dagen nu då på julhelgen. Det är konstigt man väntar och väntar och längtar till julen varje år men den går så himla fort över sen när helgen kommer.
Julafton blev rätt stessig för min del till en början. Först jobb dårå. Inte det roligaste direkt... kort om folk (skandal på julafton och allt!) hända en massa saker som inte brukar vara. Hann inte ta rast eller äta lunch:( Sen hem och duscha och fara till svärmor och titta på kalle. Sen till mina föräldrar och äta mat och fortsätta kvällen där. När vi landade hos mamma och pappa kände jag att jag då kunde jag äntligen pusta ut. Kvällen blev hur mysig som helst, som alltid. Groggarnas glada afton som sagt, haha. Fick så himla fina julklappar. Bästa var nog av Robin<3, ska få gå och fixa mina naglar igen:) och det hade jag inte ens önskat mig. Han är rätt så på hittig trots allt! Sen fick jag även ett nytt objektiv till kameran av han. Så nu kan jag ta riktiga nääääärbilder:) Annat jag fick var presentkort, pengar, Lisas egna gjorda halsband (suuuper fint! taack!), cult design prylar, lite barngrejer, praktiska saker av pappa:), ljuslyktor, medicinbox... ja jag har säkert glömt något men jag blev jätte nöjd!

Igår, juldagen, så hade vi en seg dag här hemma. Gjorde inget vettigt alls, så skönt! Kastade ut gran j*veln gjorde vi... Tog in en gran dan före julafton och den dör på en gång, alla barr ramlade av. Tydligen när det är så pass kallt ute så kan det bli så när man tar in den i värmen, som en chock typ. Iaf nu har jag insett att jag ALDRIG ska ha en riktig gran igen! haha. Iaf inte när det är 30 minus ute... På kvällen gick vi upp till mamma och pappa på middag och efter det blev det film mys i soffan.


Linda och söta lilla Linnea

 
Brosan och farmor


Mamma och pappa<3






Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o gravid med nr 2



Bra initiativ att kasta ut åbäket! Förra Julen stod den o barrade långt in i Januari hos oss....

2010-12-26 @ 10:20:40
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback