another sleepless night

Blir så less på det här nu! Inatt har jag max sovit 2 timmar. Jag bara ligger och vänder mig och så sparkar bebisen i mellan åt och då kan ja inte heller sova. Inatt var det som härom natten då det stramar från ljumsken och upp i sidan på magen. Inte skönt!
Ringde och sa till jobbet att ja inte kunde komma idag. Känner mig helt matt i kroppen. Inte kan ja sova nu heller...
Får så dåligt samvete när man sjukanmäler sig men va ska jag göra då!?

Känner mig som mer död än levande just nu




God morgon på er i allafall och hoppas ni har haft en bra natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är svårt att jobba om man håller på att somna ;) Hoppas du fått sovit lite mer nu i alla fall :)

2010-12-12 @ 16:14:08
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback