Effektiv morgon!

Sitter just nu och pustar ut i soffan. Har städat hela lägenheten plus torkat alla golven, diskat och färgat håret. Känner mig riktigt duktig:) Ska snart äta lunch och sedan dra i väg på en demensutbildning jag går på jobbet.

Igår var jag personlig chafför till Robin:) Vi åkte runt till alla möjliga ställen och fixade grejer och hämtade saker. Köpte även de 2 sista julklapparna!! Så nu är man heelt klar:) Känns skönt!
På kvällen var jag upp till pappa och mamma och hjälpte till me att göra lite julmat. Är så mysigt me allt som ska göras innan jul. Ikväll ska jag upp dit igen för då blir det julgodis-tillverkning:)

Jag börjar få lite smått panik över en grej... Vi har inte fixat någon gran ännu!! Är ju så sjukt mycket snö ute så hur ska man kunna hitta en lixom... och nu jobbar jag dag ons, tors, fredag. Blir nog ingen gran:( om vi inte åker och köper en... Aldrig att det blir en plasgran iaf! 

Nej nu ska jag tvätta ur inpackningen i håret:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja försök att hitta en på skogen... De fina granarna lyser med sin frånvaro, pappa fick åka in i skogen för att hitta en!

2010-12-21 @ 16:45:12
URL: http://maaalinnilssson.bloggplatsen.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback