1 februari...

... och 18 dagar kvar i paradiset! Buuhhu. Dagarna går alldeles för fört som farmor säger (och då har hon ändå varit här i två månader). I förr går låg vi på stranden heeela dagen. Var helt underbart skönt. Så himla tråkigt bara att man inte kan ligga i solen så mkt, gör man det så blir man röööd fast man har solskyddsfaktor 30 på sig. Har aldrig varit känslig för solen men här är den super stark!

Igår så var vi här hemma hela dagen och låg o guppade i poolen. Sen var vi ut o käkade på kvällen. Super god mat! Allt är gott hela tiden:)

Idag ska vi till krabi och shoppa loss. Var ett stort köpcentrum där:) ska bli ruuligt:) Jag har tittat ut så mkt fina prylar här i AoNang som jag ska shoppa sen innan vi åker hem. En jätte fin trä grej att ha på väggen hittade jag igår, stooor! Den ska Agneta ta i sin väska sen när hon åker hem i maj. Snällt av henne! Allt som jag hittar vet jag precis var jag ska ha i huset sen, hahaa.

Nej nu en liten uppiffning och sedan en vaaarm promenad till bussen.

(Bilder komer senare... vi har inte tagit så många ännu för man vill ju vara mer brun då!)


Kommentarer
Postat av: Camilla E

Gud vad härligt det låter!!!! avundsjuk som sjutton!! hälsa fisen PUSS

2010-02-01 @ 10:38:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback