Boooring!

Sitter just nu och försöker plugga. Har noll motivatin till det. Bara två frågor kvar så slutet börjar närma sig iaf, sen ska det ju iof ren skrivas och sedan mailas iväg
 S U C K ! ! !
Läser just nu om gerotranscendens. Gissa vad det kan vara ni:) Är ganska intressant igentligen men ORKAR INTE! När man måste är det inge skoj. Men det ska ju vara klart tills imorgon sååå, kämpa kämpa

Vill tillbaka till Thailand just nu! Sol värme, god mat och inga måsten. Brännan börjar redan lossna:( ändå har jag inte flagnat det minsta. Men jag ska fasiken INTE lägga mig i solariet, fast ja är bra sugen... Säger till mig själv hela tiden hudcancer, hudcancer, HUDCANCER! Fjantigt igentligen att man kan må så bra av lite brun färg...



Brunt ät fiiint;)

Åter till min intressanta bok....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback