Söndags mys

Söndagen har bara runit iväg känns det som. Vi hade en lång sovmorgon i morse och sedan for jag till maxi med Lisa o Johan införskaffade grejer till kvällens måltid. Nu sitter vi här i soffan o är nästan för mätta. Blev så himla gott! Vi gjorde lövbiff fylld med tomat och parika färskost och klyftpotatis med morötter. Snart ska vi se på en film med diverse godsaker till. Häärlig söndag sådär:)

Gårdagen blev lite annorlunda än vad jag tänkt... Skulle ju ha jobbat kväll men eftersom Lisa har fått salmonella så har jag troligen det med:S Så jag får inte handskas med mat eller umgås me dem som har nedsatt immunförsvar. Och jag gör både och i mitt jobb så... Idag var jag in på sjukhuset och lämnade prover så jag får inte jobba förens jag fått svar på dem. Svaret skulle komma på onsdag eller torsdag så det blir lugna dagar nu i veckan. Jag som till och med längtade till jobbet nu efter semestern... första gången man längtar och då får man inte. Iaf så kunde jag inte hålla mig från att följa med ut igår kväll, skulle väll inte igentligen men va fasiken. Blev en lugn kväll iaf så det gjorde nog inget:) Vi gick till saluhallen och där var det tydligen nå sommar tema. Skit nördigt, det är ju vinter lixom! Trevlig kväll och en relativ tidig hemgång blev det. Var skönt att må bra i morse:)

Nej nu ska vi mysa ner oss i soffan:)
Imorgon ska jag på lodjurs jakt med pappa i Almunge. Ska bli ruuligt!


Sötaste paret på platina igår.
Om man bortsett från mig o Robin förstås;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback