23 dagar kvar till Thailand!

Tror inte jag tänker på annat nu än den underbara semstern som börjar närma sig, sakta men säkert! Kommer bli heelt lovely:)

2010 har varit lungt än så länge... Har bestått av jobb- och mysdagar. Robin är ju ledig tills den 18 jan så flera sånna dagar kommer det bli:) Jag är ledig nu måndag och tisdag, ska bli så skönt att vara ledig tillsammans mitt i veckan. Det händer ju inte såå ofta...:)
Igår kväll efter jag kommit hem från jobbet så plöjde vi igenom 5 avsnitt av True Blood serien. Jag skulle kunna forsätta titta nu för det var så spännande! Älskar vampyrfilmer så den här serien kommer jag älska! Jag var upp till Johan igår och drog över säsong ett och två, så nu har vi en del att titta på:) Den är jätte bra men twilight slår allt...:)

Nyår då... Blev jätte trevligt. 3 rätters middag och trevligt sällskap, kan det bli bättre?? Men egentligen så tycker jag att nyår är överskattat. Man har så höga förväntningar på kvällen och sedan så blir den ju som vilken fest som helst igentligen... bara att man firar tolvslaget. Nej nästa år vill jag göra nå heelt annat. Åka bort kanske?? Ja det vill jag och det kände Robin att han oxå ville. Efter middagen iaf så blev det liite segt men sen drog det igång (hmmm kan det ha varit att spriten slog till...). Det kom en hel del folk faktiskt, Kul! Tolvslaget höll vi typ på att missa, haha. Fattade aldrig att det var dax att gå ut... Iaf så kom vi ut och skålade i skumpa och sköt raketer. Men som alltid håller man ju på att frysa ihjäl när man står där i klänning och strumpbyxor. Men det hör väll till:) Timmarna efter tolv sen vill man helst glömma... Massa tjaffs och missförstånd blidde det och det vill man heelst glömma så det stryker vi ett sträck över! Annars så vart det en bra start på 2010. Nu gäller det bara att hålla nyårslöftet... haha

Idag får lille bror Johan tillgång till sitt hus!!! Jätte kul för han! Så jag ska nog dit ja och hjälpa honom att flytta in. Lisa och jag har redan anmält oss som frivilliga att fixa gardiner och inreda:) Ska bli sååå kul! Tur att han inte har någon flickvän, haha.
Solen skiner idag me:) Underbart! Nu vill jag bara vara på tomten och fixa. Vi skulle dit en sväng sen oxå för Robin skulle låna hem nån stenborr så vi kan spränga bort lite berg. Och då måste vi veta precis var huset kommer stå så vi inte spränger en massa berg i onödan, för det är dyyyrt att spränga berg! Tror vi räknade på ca 25,000 för all sprängning... Så det blir till att ta fram måttstocken och märka ut huset idag:)

Bilder från nyår!=)

27 stycken var det på middagen. Några tal och många skålar blev det:)


Bordsgrannarna


Hanna och Tomas kom. Var jätte kul att se dem igen!


Vickan och Mackan




Hahaa...


Tolvslaget! Puss älskling!

Mera bilder vart det men dom hamnar på fejjan:)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback