Måndag 11 januari

Snodde en lista från Annas blogg. Kul tidsfördriv sådär:)

Gott nytt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började planera hus bygget
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp några stycken:)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min farfar<3
5. Vilka länder besökte du? Skottland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hmm rikedom kanske:)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28 maj, då farfar blev en ängel
8. Vad var din största framgång 2009? öö framgång... Pluggar till usk:a kanske
9. Största misstaget? Jag gör aldrig misstag!:)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld har jag nog varit men inget allvarligt
11. Bästa köpet? Våran bil!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få leva tillsammans med Robin
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad romance, Hero of war, Gloria
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Absolute gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit kanske?
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och Robin familj
19. Blev du kär i år? Neej jag var redan kär:)
20. Favoritprogram på TV? Idol, arga snickaren och true blood
21. Bästa boken du läste i år? Shit tror inte jag läst nån bok 2009... illa!
22. Största musikaliska upptäckten? Öööö
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick det mesta som jag önskade mig
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett färdigt hus...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade först på dagen och sedan var det partylite möte på kvällen... Men sent på kvällen överraskade Robin mig...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror inte det... Pengar kanske
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hade den vanliga Elin-stilen tror jag, haha
29. Vad fick dig att må bra? Att jag börjat plugga och bygga hus.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj vet inte!
31. Vem saknade du? Min farfar
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj ingen speciell tror jag. Alla i min klass var roligt att lära känna:)

Det var mitt år 2009!=)
Meen jag vet att 2010 kommer bli något mycket mycket bättre! Läängtar...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback