Ögonen är som ett sträck

Är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna... Kan inte förstå vad som är fel. Jag är jätte trött på kvällarna och sedan när jag går i säng så säger det bara poff och jag är jätte pigg, eller jag pigg var väll inte rätta ordet. Trött men kan ändå inte sova. Ligger och vrider och vänder mig hela nätterna, tredje natten var det nu natten som var. Hoppas på att den här nu ska bli bättre...

Kom hem för cirkus en halv timme sedan från en partylite visning. Var väll inte den bästa men den blev en kvalificerad iaf och det är braaa. Betyder att det var en försäljning på över 2,200 plus en ny bokning. Det här månaden har jag som mål att ha 4 kvalificerade visningar så får jag två skiiiit snygga lyktor. Måste bara ha dem så nu gäller det att ligga i!!=)

Idag var min älskade lilla Cia på höftröntgen. Mikaela åkte på det med henne bara för att jag visst råkat dubbel boka min kväll... ooopps. Iallafall fick hon jätte bra resultat. B på höften och "high score" på frambenen:) Toppen!! Nu är min lilla princessa jätte loj för det är tydligen lag på att alla hundar måste få lugnande när det röntgas. Sötnosen är jätte trött!!:) Somnade stående när jag kliade henne när jag kom hem, pluttan!

Nej nu bums i säng... Har inte hunnit göra läxan som vi fick idag i skolan tills imorgon heller... Ajajaj- Får bli till att gå upp i tid imorgon:/

Sov gott!!!

Min bebis♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback