Snart helg! Den är efter längtad!

Igentligen är jag alldeles för trött för att sitta här men kan bara inte ta mig i kragen och gå och lägga mig... Vet ej varför. Sitter och söker på vad man kan göra åt sitt elektriska hår... Hatar den här årstiden för mitt hår står verkligen åt alla hår, man kan knappt röra det utan att det spretar åt alla håll. Man kan ju tro att jag stoppat fingrarna i elittaget ta me fan. I helgen ska jag eller rättare sagt Lollo slinga mitt hår för det brukar hjälpa. Vill iaf slinga håret nu tills vi åker, det blir så himla fint solblekt när man har slinger i:) Det är najs! Hoppas, hoppas bara det blir bra... Igentligen ska man väll inte slinga mörkt hår, eller??? Är så kass på det där.

Kom hem för en stund sen från en partylite visning. Blev en lyckad sådan faktiskt:) Det gillas:) Klirrar bra i semsterkassan! Men fy vad trött jag är nu känner jag. Först jobb hela dagen och sedan en visning på det... Men nu är det bara i morgon kvar och sedan är det HELG! Skööönt!

Morgon dagen ska bli lugn för min del. Skulle ha åkt på en tapas-kväll hos Eva men skippar nog det. Robin ville åka iväg och ingen kan ta hundarna såå jag blir hemma. Känns som om att jag kan unna R det för han ska ju passa dem i 3 veckor snart, stackarn:) Neej men det ska bli skönt att dega lite i soffan imorgon själv faktiskt. Man behöver egen tid ibland faktiskt. Även om jag älskar att umgås me karln:) Får bli på lördag!

Nej nu bums i säng fröken löken!

Älskar denna låt ja;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback