Blandade känslor

Både dagen igår och idag har nästan varit helt olidliga, speciellt när man har jobbat hela dagarna. Fy jag har varit/är helt slut på kvällarna. Pain att jobba!! Vill bara ligga vid stugan och slappa meeen nej stålar ska tjänas. Idag efter jobbet följde Lollo me hem me Cleo. Var mys att bara sitta och dega lite och prata av sig. Eller ja Lollo parayade av sig, haha, tror inte jag bidrog me så mycket var så sjukt trött. Men nu har jag sovit en stund och ätit så nu är batterierna laddade för stunden. Förstår inte är så sjukt trött nu förtiden...

Igår var vi till Länna igen och sköt lite. Det gick skiiit bra för Robin och Frida!!! Båda klarade proven:)
GRATTIS IGEN TILL ER!




En är glad iaf... tråk Robin vill ju aldrig va me på kort!

Imorgon är det jobb igen och efter det far vi upp till stugan och firar farmors födelsedag. På torsdag är jag ledig så får se om ja sover över där uppe:)
Vilken jobb vecka detta blir! Jobb mån, tis, ons, ledig torsdag, jobb fredag, lördag och söndag... sen ledig två dagar. Skit vecka! Men cash:) och det behövs NU kan ja tala om... efter det beskedet vi fick idag så... plus att jag inte fattat hur mycket ränta man får betala under byggtiden... HATAR PENGAR!

Nej nu ska jag fortsätta se Allsången!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback