Dagen blir bra iaf:)

I morse när jag vaknade var jag på uruselt humör. Antagligen varv det för att Robin och ja somnade osams igår. Hatar att göra det, bättre att reda ut på en gång lixom... Men iaf mitt humör blev inte bättre av att jag såg mina nya skor sönder tuggade igen. ÅÅååå! Jag som har gått och skällt på Cia hela tiden men nu fick jag se vem det igentligen var... LOKE!!! Jävla hund han är inte mycke värd nu kan ja tala om!

Men nu är jag glad igen:) Sams me Robin, sitter med färg i håret och ska tillbringa kvällen me de två bästa på en uteservering och sedan Eclipse. Blir nice!♥

Älskar verkligen det här vädret!!!



Kommentarer
Postat av: Lollo

jättefin bild på dig hjärtat! ses snart på il forno <3<3<3<3

2010-07-02 @ 17:01:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback