Deet är VARMT!

Kom på mig nyss med att önska att det vore vinter, slog snabbt bort den tanken! Men vad skönt det vore att få frysa lite snart, mysa in sig i en fillt och tända ljus. Alltså jag tror jag dör i den här värmen snart, speciellt när man är på jobbet! Det är olidligt. Har haft 2 stycken duschar idag och efteråt kunde man inte se vem som hade duschat eller inte, tanten eller jag sååå svettig var ja! Fyyy. Nej lite kyla vore inte fel! (men det kan få bli varmt igen till slutet av nästa vecka då min semester börjar)

Igår kväll var en riktig mys kväll. Först for ja och Robin till Gränby C för att kika runt och Robin klippte sig. Efter det åkte vi ner på stan för att käka. Jag fick äntligen följa me till Tilltugg även kallat "smaskens" (det är grabbarnas favvis resturang). Det var jätte mysigt där och jätte god tapas hade de. Vi satt och pratade om livet, framtiden och hur vi ville göra saker och ting (djupt samtal eller vad haha). Var skönt att prata av sig lixom. Vi tycker så himla mycket lika och tur är väll det:) för båda är rätt bestämda av sig, haha. Vi föralltid älskling<3



Jag har kommit på en jätte smidig grej ja:) Man kan beställa grejer från apoteket och få det hem skickat till bervlådan. Jag är sämst på att komma ihåg att gå till apoteket när man behöver nått! Så idag kom ett paket hem med alvedon, ipren och ett kosttillskott som jag ska äta. Smidigt värre! Tror inte vi haft alvedon hemma på flera månader lixom...

Nu ska jag smörja in mina stackars fötter med aloe vera heat lotion (den bästa lotion man kan ha efter gellyn såklart). Man nästan ser hur det dunkar i fötterna efter dagen jobb pass...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback