Denna dagen - ett liv

Gooosch vad hett det är. Kom precis hem från bror min där jag spenderat dagen liggades vid poolen. Var en hög me bakfulla grabbar där som låg och svettades ut spriten, haha. Stackars lillebror har gått och fått en spricka i nyckelbenet me... så går det när man leker cross-proffs;P

Så himla nice att vara ledig idag och få ladda batterierna inför helgen. Är sjukt otaggad på att jobba kväll fredag, lördag och söndag... Meeen va gör man. I helgen skulle vi ju ha åkt till kolmården me hela Robins familj me det går lixom inte då man ej får ta semester lixom...*suck* Vet inte om R förjer me ändå annars åker vi en annan gång när vi har semester. Fy fasen räknade ner till semestern igår... blev sjukt deprimerad alltså. Vi ha NU!

Så fort R kommer hem från jobbet så ska vi åka till hans syster Emma och fira henne. Mmmm gott me tårta:) Har typ inte orkat äta nått i dag. Är föör varmt för man ens ska känna sig sugen på mat. Värme är en bra diet de! (skoja)

Lite bilder från igår då vi var vid stugan och firade farmors födelsedag!



pappa och farbror styr upp maten som vanligt:)


min söta lilla mamma (som absolute inte ville va me på bild...)


Kommentarer
Postat av: Mli

Va kul att du kikade in :D

Jo de händer massor av grejer, nästan så man inte hinner med. Va kul att ni ska bygga ert drömhus! Hade gärna gjort det också om jag och grabben kunde enas om var de skulle byggas ;P



Antar att du sitter mycket på internet och kollar inspiration precis som jag. Har du några bra tips på sidor? Själv sitter jag mest på styleroom.se.



Lycka till med allt!

2010-07-15 @ 16:33:58
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback