Första juli då rå...

Blev ingen sol:( trodde det skulle spricka upp där ett tag men icke då. Kom ju t.o.m regn istället... Men då jag är nöjd ändå för jag har fått fina naglar nu:) och då känns allt bra! Bara naglarna är fina så känner man sig fräsch helt och hållen. Lisa satte även dit lite blomster på pekfingrarna, lite sommrigt så där. Var ju egentligen bara för jag lyckades sabba lacket och då döljde vi det med en blomma men det är en annan sak, haha.

Nu ska jag smaka på min muffins som jag bakade tidigare. Fick lite brått då innan jag skulle sticka till stan och glömde det:) har en annan brevid mig här som också vill smaka...

"men snälla då bara en liten tugga" bara skriker det hon hennes ögon, haha

My lovley nails är fina igen:)


Nu ska jag koka färskpotatis som vi ska ha till den gravadelaxen (mmm älskar lax!!) sen ska jag få min söta lilla syster att färga mitt hår. Nu får det bli brunt igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så sööt ju, jag har en till liten tjej här som är duktig med ögonen. : ) Det kan vara så svårt å motstå dom emellanåt : ) Keyla blir helt galen när man vispar grädde, älskar verkligen grädde. Så fort hon hör elvispen så kommer hon springandes och tar fram valpögonen : )

2010-07-01 @ 17:33:10
URL: http://keyla.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback