Ny dag, nya krämpor...

Idag blir en inne dag... Blir till att mysa ner sig i soffan med den sjukt spännande boken som jag lånat av mamma. Orkar inte vara ute i solen idag! Nu är man ju så brun så pressa behöver man ju inte längre:) Skönt att va brun redan innan semestern! 

Ikväll blire lite jobb då... not fun! Men Robin skulle va på tomten och borra hela kvällen iaf så jag hade ju inte sett röken av honom om ja varit hemma... Han skippar också Norrköping i helgen. Skulle ju iaf regna så då är han hemma och fortsätter borra ist. Bra för då slipper jag sova utan han;) haha. Får se om de kanske kan börja spränga nu i veckan eller till nästa helg. Skulle vara bra.



Fy vad opepp jag var på blogga just nu... Tror jag avslutar här!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback