Tisdag

Ledig idag me:) Dagen har jag spenderat me mammi. Vi har shoppat lite och varit hos morfar och lunchat. Vad jag tycker om min morfar♥ Han är så söt! Vi åt gravad lax och färsk potatis me han, guuu vad gott det var! Älskar´t:)

Ikväll vet jag inte riktigt vad ja ska göra. Det är partylite möte hos Jenny i säva men ja vet inte om ja är så sugen på att åka... Roligt iof att få saker... Det är ju även allsång på skansen i kväll som jag skulle vilja se, missade ju helt att det hade börjat förra fredagen. Ikväll skulle Mikael Wiehe vara me. Han är ganska skön. Älskar hans "flickan och kråkan"

Piss väder idag då! Men det skulle bli fint igen sa morfar. Låter bra då jag är ledig tors-sön sen:)


Jag blev sjukt nöjd med mörkt hår igen. Fräscht med mörkt hår när man börjar bli brun tycker jag. Robin tyckte dock jag skulle göra slinger igen... får se om jag gör det senare, det är ju me fint lixom:) Man vill ju vara snygg inför sin karl lixom, hihi<3

Varför vara seriös för...

Ser ut som om det blir gränby shopping ikväll me Lisa... Hon ringde och övertalade mig nyss:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback