In my head

Riktig sommar värme ute! Och jag har fått färg! Satt ute nästan 3 timmar i bikini och det syns tydliga linjer:) Så mycket fräschare man känner sig på en gång då.

Blev lite shopping tidigare idag minnsan. Jag åkte till Örsundsbro och besökte fabriksbutikerna där.


Kom hem med en marimekko skål, servetter och en överraskning till Ines:)
Jisses vad svårt jag hade att välja färg på skålen bara! Har länge velat ha en men de finns ju i typ hundra färger, fick bli en vanlig tillslut för jag kunde tusan inte bestämma mig...

Ikväll är jag helt alone. Robin åkte tillbaka till sthlm för en stund sen för att gå på ACDC konstert. Jag var ju me och såg dem sist fast då i göteborg. As bra var det! Men jag ska ha en hemma spa-kväll för mig själv tänkte jag. Ska göra fotskrubb och ansiktsmask och titta på film. Har även inhandlat naturgodis:) typ det bästa som finns!

Gårdagen i bilder!

Cia och Cesar


Min lilla babe;)


Ute i det gröna...


Första nyckelpigan i år som jag har sett


Strax efter det här kortet hoppade en hare upp och det blev en himla fart på hundarna


Lilla Siri på bryggan i Wik


Min söta lilla rara Anna;)


Synd att båda titta ner...


Spök slottet i skymning


Kommentarer
Postat av: anna

Fina bilder! Jag vill också ha systemkamera :)

haha synd bara att man ser Siris stjärthål på en bild och att jag ser ut som ett riksmongo på den nedersta..

2010-06-03 @ 20:25:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback