Hihi jag vann!

Har suttit på tradera och budat lite:)

Vann just de här fina nageldekorationerna. För 14 kr, helt överkommligt pris:)
Söta va??


Nu hoppas ja på att vinna det andra budet med! (för det vill jag verkligen vinna!!)

Det blev ingen shoppingtur me Lollo. Pappa ville ha hjälp så då ställde jag upp för han ist, han hjälper ju oss så mycket me tomten så. Jag får hitta nå trasor i garderoben att sätta på mig ist:) Funderar på om man skulle ha klackar på sig för engångs skull... men senast var ju nyår jag gick i dem så jag lär ju DÖ men det är det värt för en kväll, haha.

P.S jag är så inne helvete arg!!! Klämde tumnageln i dickmaskinen uppe hos mamma och pappa. Ååååå!! En spricka rakt över vart det! SKIIIT! Får bli målade naglar ikväll...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback