Jobb dagen över... Phuu

Home sweet home... Ibland är det bara så skönt att sätta sig i soffan och njuta av att vara hemma. Speciellt när man har sprungit fötterna av sig på jobbet. Kom på nyss när jag slängde mig i soffan för att pusta ut att vad jag trivs i den här lägenheten ändå, fast det är litet och trångt att bo två i den. Fatta vad jag kommer trivas sen när vi flyttar från 45 kvadrat till 159 kvadrat. Jag kommer trivas som fisken i vattnet, haha. Jag vill bygga nu!!

Sitter just nu och funderar på vad jag ska hitta på till middag. Tror det får bli sallad för igår så handlade jag hem en massa gott till det men Robin vill ha korvstroganoff och det är ju me gott... Svårt val, haha.

Ikväll ska jag på partylite möte hos Maria igen. Det går ju inte sådär toppen bra för mig just nu med visningar. Förra månaden sålde jag för 3700:- bara... Men det är iaf alltid roligt att åka på mötena för man får alltid en present me sig hem:) Presenter är roligt!!

Söt burk jag investerade i igår va??:)

Robin bara skakade på huvudet när han såg den. Jag tycker den va söt! Karlar förstår sig inte på sånt där:) Jag hittade även en jätte fin kjol på JC som fick bli min och en massa nagellack på kicks som me fick bo hos mig! Men jag ville hitta mera saker, haha. När man är på shopping humör ja då hittar man inget! Tror det får bli en ny shoppingtur ner på stan på fredag:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback