En dag kvar till helg!

Imorgon är det fredag ocg början på mitt nya liv. För imorgon ska jag ta mig i kragen och börja mitt nya bättre, hälsosammare liv (som var mitt nyårslöfte...). Jag har gjort ett träningsschema med start imorgon och sedan helgen och nästa vecka, som jag MÅSTE följa. Måste hitta på nå straff oxå så jag absolute inte vill fuska, undrar bara vad det ska vara?? Dessutom har jag anmält mig till vårruset 24 maj med Ullis och några fler hurtbullar från jobbet så nu har jag även ett mål. Äsch det stora målet är väll ändå beach 2010 (som man alltid har) men mitt delmål är vårruset:)
Nu är det bort med soffpotatis-looken och in med den nya må-bra-looken!

Elin Du Kan!!!!

Men idag då... Idag ska jag slappa och njuta av mitt gamla ohälsosamma liv, haha. Nej jag ska till la´work snart. Börjar klockan ett idag, gillar det inte men va gör man. Dagen blir så låång när man börjar ett. Skönt att jobba kväll iaf för sovmorgonen i morse var välbehövd! Hade världens huvudvärk igår efter alla dragit. Deckade i sängen på en gång efter en varm dusch och 2 alvedon. Men sen har jag vaknat vare timme hela natten känns det som.
Kvällen igår var mysig! Vi åt go mat och snackade, har aldrig varit så mätt tror jag. Sen vid åtta kom mamma, pappa, Viktor, Markus och Oskar förbi på en bit tårta. Då var man ju bara tvungen att klämma ner lite tårta me, allvarligt jag trodde jag skulle spy sen... Därav huvudvärken kanske??

Nu ska jag pula ihop en matlåda till kvällen och även få i mig lite lunch innan volvon rullar ut mot dalby.

Måste bara...
IMORGON ÄR DET HELG:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

BRAAA ELIIIIN! :D du kommer klara det galaant! <3<3

2010-03-18 @ 12:05:11
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback