Freeeedag!

Är det inte härligt så säg!! Även om jag får tillbringa den utan Robin för han drog till Romme med firman i morse. Meen jag överlever:)

Sitter just nu och väntar på att Mikaela ska komma med Clara och Cesar. Vis ka ut på en liten promenix i VÅRsolen. För nu är det VÅR!! visst??
Sitter även och väntar på att sjukhuset ska ringa om mina provsvar. Så jag vet om jag kan jobba i helgen eller ej, hoppas för nu börjar jag bli riktigt less på att vara hemma! Var till sjukan igår med och lämnade massa andra prover för en undersökning som de ville att jag skulle vara med i. Gick bra det, liite underlig läkare bara hahaa. Rätt söt var han me;) Men vad är det med karlar i uniformer??? Hörde på rixfm i morse att en undersökning visade att brandmännen var de som folk tyckte var hetast. Och det är ju kanske sant:) Hahaa stackars Robin... gula varselbyxor är kanske inte så hett, haha. Jooooo han är bäst!!!

Igår kväll var jag till ultuna med Cia på ögonlysning och patella undersökning. Snacka om fjollig hund man har, haha. Cia satt och tröck i mitt knä hela undersökningen nästan och darrade. Pluttan då! Men det gick bra och undersökningen visade bra resultat:)

Nej nu ut i solen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback