Häärliga måndag...

Hatar måndagar men den här har varit bra:) Robin har ju varit ledig, tihi.
Dagen har bestått av en tur ner på stan och till gränby en sväng. Lämnade in min symaskin på lagning nere på stan. Den har varit trasig hur länge som helst så jag kom knappt ihåg vad som var trasigt på den... Men fy fasiken vad dyrt det skulle bli, 1000-1500 spänn skulle kalset gå på! Men han sa att det var värt det eftersom det var en sån bra maskin, de som man köper idag är ju typ bara plast som går sönder snart ändå. Skönt att jag äntligen tog tummen ur.... och lämnade in den, har ju tänkt på det hur länge som helst! Snart kan jag lägga upp mina gardiner:)
Sen for vi till gränby en sväng. Robin köpte skor och lämnade in sin klocka på lagning. Jag införskaffade mig en bok på bokrean och lite ljus på lagerhaus. Blev sedan en lunchning på cajsas kök, gott var det!

Helgen har varit underbart skön. I fredags satt vi ett gäng hos brorsan och drack. Jätte mysigt och han har börjat fått så fint i huset nu. Fattas bara att jag och Lisa ska fixa gardiner åt han. Just nu håller han på att renoverar badrummet, duktiga lille bror:)
I lördags så var det ju tok fint väder så vi gick på en lång promenix me vovvarna. Sedan på kvällen så skjutsade vi Andreas och Linda till Alunda på 50 års fest. Sedan var det familje middag hos mamma och pappa. Farmor kom oxå, det var roligt! Jätte god mat blev det. I höstas så sköt Markus ett vildsvin i lagga som vi fick en bit av som mamma tillagade i lördags. Vildsvin låter ju inte gott men det var det!
I söndags var det fika hos Emma och Tony för Tony fyllde år. Tårtkalas, jajjemen:) Gooott!
Det var min helg det:)
Lugn och härlig!

Nu ska jag laga lite mat innan jag ska iväg på partylite möte hos Helena.

Robin håller på och drar lite (dåliga) vitsar just nu...

Hund åt kasse,
sket påse

Det var två bagare
och en smet

.....haha aa...


Kommentarer
Postat av: lollo

Jaaa, nu vet jag vad lite vad som försegår i ditt liv, haha! ;D jobbar ingenting denna vecka, men det är ju möte på onsdag så jag funderar på att ta med mig Cleo dit om inte "vissa" allergiker är där ;P vilka dagar går du i skolan?? du LÄR ju pallra ditt ass hit någon dag JÖH! :D <3 Cleo vill liksåm bita lite i dig vettu, haha! KYSS & KLEM <3

2010-03-08 @ 17:37:29
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback