Hemma dag

Ja det blev en hemma dag idag:( magen är inte som den ska och har världens mensvärk till på köpet, not so fun. Älsklingen var på väg hem nu från jobbet så han skulle ta han om mig:) l ä n g t a r
Vi kanske kan ha picknick i vardagsrummet me alla min matsäck som jag gjorde iordning i morse... Sitter just nu och smuttar på min varma choklad:)

Hittade en jätte bra sida nyss med massor av väggdekaler. Jätte fina! Ååå kan inte bara huset ploppa så man får börja inreda!

Gå in på unikdekor.se och kika. Man kan även designa sina egna dekorer




1 mars idag nu då men jag undrar, var är VÅREN?? Skulle ha varit skönt med ett litet vår tecken iaf men neheej då, bara snö och mera snö blir det. Är det sol och bara någon minus grad sådär så älskar jag vinter men inte så här, nej tack!
Eftersom det inte blev nån jakt idag så ska jag nog fördriva tiden med att städa min garderob. För det behövs, verkligen.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback