Hmm sjuk?

Vaknade med världens nästäppa i morse och dunder huvudvärk. Men nu efter lite nezeril och 2 alvedon mår jag prima, måtte jag inte bli förkyld nu oxå.

Today is gonna bee a good day:)
Tror jag, haha. Jag ska dra en sväng in mot staden är det tänkt. Besöka Lollo och kolla en sväng på stan. Robin fyller ju år i morgon:) Jag har ju redan fixat en grej till han men tänkte att han skulle få något mera:) Får se om jag hittar nått.
Robin var så söt igår... Jag ska ju jobba kväll imorgon (tror han).
Han sa - Men ska jag fira min födelsedag alldeles själv då??
Jag sa - Ja nån måste ju vara hemma med hundarna och jag fick ju fira min alldeles själv!.
Hehe! Men jag har lyckats att byta pass serrni så det blir en liten överrasknings middag för honom imorgon:)
Måste bara komma på nått som jag ska laga...

Måste åka en sväng till polisen idag oxå. Pappa och jag satt och fyllde i vapenansökningarna igår för farfars vapen. Tydligen måste de vara inlämnade snart annars så omhändertas hans vapen och det vore ju tråkigt. Så nu ska jag söka på två av hans kulvapen och Johan och Anders på två andra.
Känndes så konstigt igår när vi satt och fyllde i ansökan. Där farfars underskrift skulle ha varit var vi tvungna och skriva Lars Nilssons dödsbo. Även fast det var över ett halvår sedan han gick bort så känns det ändå som om han vore här. Saknar dig såå mycket farfar!



Nu kanske man ska ta och krypa ur morgonrocken och klä på sig. Cia sitter och tittar på mig med sina stora runda blåa ögon som lyser av -Promenad, NU!!!
Det är så himla konstigt igentligen, tala kan de inte men man förstår precis vad de menar genom bara en blick:) Tänk om människor kunde vara så enkla och tyda, vad allt skulle bli lättare!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback