Krångligt värre...

Försöker att fixa så jag kan mobilblogga men det GÅR INTE! Har kollat alla inställningar och det ska funka men det går icke ändå... jag ger upp!!!! Så nu så skaffade jag mig mobilsurf istället. Har tänkt skaffat det länge nu men ej tagit mig i kragen och gjort det (laaaat). Har man en bra mobil lixom som klarar av det så varför inte. Kostade oxå bara 29kr/månad så det är nice:) Tele2 är bra det! <--- Reklam

Dagen gick fort fast man ej har gjort så mycket. Mikaela var ju förbi en sväng med vovvarna. Men så söt Clara var!!! Dom håller på och letar efter en ny fodervärd åt henne då dn förra inte kan ha henne längre. Jag skulle lätt kunna ta henne under mina vingar.... men jag måste tänka liiite realistiskt, det GÅR INTE! =( Hon var sååå fin och snäll. Cia och hon lekte jätte mycket, busungarna!

Snodde en bild från Mikaelas hemsida på henne:)



Jag fick nyss äntligen svar på proverna, JAG ÄR FRISK!!! Inte för att jag har varit så värst dålig innan men skönt att proverna oxå visar att jag är frisk nu:) Så imorgon blire jobb mellen 7-14.30 likså på söndag. Ska bli kul!!! Tur att jag jobbar dag förresten för imorgon är ju melodifestivalen:) Ska bli kul att se för jag har inte följt de andra deltävlingarna. Iof har man väll hört bidragen på radio redan men ändå, det ska bli skoj!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min ny inköpta bok:)
Den verkar jätte hemsk. Jag faller alltid för sanna historier fast dem gör mig så arg!

"Juliette, Kristina och Celeste föds in i och växer upp i sekten Guds barn. Sekten grundades i Amerika under sent sextiotal och är nu känd under namnet Family International. En av de mest upprörande aspekterna av sektens religiösa utövande är användandet av sex för att åskådliggöra Guds kärlek, något som i grund och botten betydde sex mellan sektens medlemmar, oavsett deras respektive ålder."

Ha en sköön fredagkväll alla!
Jag ska ha en hemma kväll i min ensamhet, ska bli skönt:)
Film, snacks och blåbär/lime juice är inhandlat till den!
Blir kanoners det;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback