Måndag morgon

Måndag morgon - Var tog helgen vägen??
Försvann lika fort som den kom. Men nu är jag ledig idag och imorgon så jag för låtsas att det är helg nu:) Blir konstigt när man jobbar helg för det känns ju som om det inte är helg då...

I lördags så jobbade jag dag, var riktigt roligt faktiskt. Var sjukt tungt att gå upp tidigt men när man väl var på jobbet så gick det bra. Tro det eller ej men jag tror att jag har saknat jobbet lite, haha. Går nog över snart... Längtar ju redan till sommar semestern:) Den sista mars ska vi ha lämnat in semsteransökan till sommarn. Jätte svårt! Jag vet inte nu hur jag vill att min sommar ska se ut, dessutom har jag den tidiga perioden i år och den är mellan v.25-28. Alldeles för tidigt så jag funderar på att ta semster efter semesterpeioden 2 ist, alltså v.33, 34, 35. Får se det blir ju lite sent kanske.... Robin skulle me ta sen semster för antagligen så börjar vi med huset då (wiiiee) beror på hur det går med garage bygget förstås, för garaget ska först bli klart innan vi börjar me huset. Får se, får se.
I lördags kväll var det ju MELODIFESTIVALEN!!! Vi lagade först mat tillsammans sen bullade vi upp med läsk och popcorn farmför TV:n. Oskar och Ines kom upp och joinade oss me. Och JAAA rätt låt vann!!!! Älskade Anna Bergendahls låt. Salems låt var oxå bra men Annas liiiiite bättre:) Nu blir det Norge nästa!!

Söndags morgonen var en tung morgon... Låg och drog mig i sängen fööör länge tills jag fick as panik efter som klockan var föööör mycket. Fort gick det ut till dalby kan jag lova. Det är så himla skönt med helgerna på dalby för de är så lugna. Jobbade även på samma sida som Mikaela så allt flöt på oxå. Dagen gick fort och jag fick komma hem till min stackars prins här hemma. Robin var ju med firman till Romme i fredags-lördags och hade tydligen farit omkull i backen och vridit knät. När han kom hem i lördags så var knät som en boll och han kunde inte gå. Igår var det bättre iaf och han gick ju till jobbet i morse så det var nog inget större fara. Men det såg ut att göra sjukt ont! Var nog en stukning tror jag.

Måste bara säga att jag är sjukt nöjd med min nya almanacka:)
Älskar den!

Måste göra lite reklam för partylite oxå, hehe. Lyktan och pelarljus hållaren "gaiga kvist" är där ifrån. Super snygga:)

Nej åter till min bok. Jag är helt inne i den just nu, kan inte sluta läsa! Hemsk men jätte bra.
Sist när jag va och handla så fick jag för mig att prova Latte Art mjölken. Den ska ju vara lätt att skumma och det var den:) Så till min super braiga bok har jag även gjort en latte:)


Ska nog ta med mig den här mys katten till min bokstund tror jag:)
Mimmsan har tagit som vana att när jag sitter vid datorn ska hon me göra det:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

ååh vad bra att du är nöjd med almanackan! jag har ju beställt en likadan nu jag ;P måste börja planera mitt liv lite, haha! hmm.. jag funderar också på semester.. funderar på att dela upp den.. lite semester den tidiga perioden och sen lite efter den sena.. :) PUSSSS <3

2010-03-15 @ 10:53:01
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback