Måste få spy lite...

Fy idag är inte en bra dag! Jag är så less på ALLT men mest på skit vädret som bara är blött och skitit, hundar som inte lyssnar, en karl som inte diskade efter sig igår, ekonomin, förkylningen som börjar komma och att jag har så himla tråkigt hemma- finns ju inget att göra!, husbygget som bara står still och tusen saker till känns det som! Allt som man försöker hitta på blir ju bara skit. Tänkte att jag går ut en sväng i solen men ångrade mig snabbt. Blött och lerigt är det ju tamefan överallt. Så slutsattsen blev att jag gick en snabb promenad upp i skogen och hem igen och nu har jag två små lermonster som jag måste duscha IGEN! Hatar att ha hund just nu!!! Dessutom hårar dom så in i norden just nu, vet inte om det är nå med att det blivit varmt eller så. Lokes hår går väll ann för det lägger sig som tussar på golvet men Cias, tror jag blir galen snart. Små små vita hårstrån som sitter ÖVERALLT!

Usch och fy på allt just nu!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback