Träningsvärk som heter duga

I morse tog jag mig i kragen och åkte till friskis och svettis och gick på ett styrkemedel pass. Kände att det var dags att damma av det gamla kortet och ladda på med ett nytt år. Nu jäklar serrni:) haha. Jag tänkte så här att jag går på ett styrkemedel för där är det ju inte så mycket hopp och spring eftersom min kondition inte är på topp, tänkte jag börjar me det... Men fasiken jag hade glömt hur mycket armhävningar och sittupps det är på styrkemedel, hujeda mig. Börjar redan nu känna i kroppen att träningsvärken kommer smygande. Men det är bra på ett sett för då vet man att det har tagit!:) Nu äre bara att fortsätta:) På måndag är det ett medelpass som jag ska gå på och sedan tänkte jag boka in lite spinning nästa vecka med:) Håller på att peppa Mikaela och oxå skaffa kort nu, är ju roligare om man är två.


is the best!

Kom precis hem från mamma ja. Har varit där och planterat lite vår blommor. Mysigt värre. Fick med mig hem lite pärlhyasinter som jag ska försöka mig på att plantera på nå sätt här hemma. Älskar alla vår blommor som har kommit nu. Tulpanerna slår ju allt förstås:)

Nu väntar mitt bullbak som jag igentligen skulle ha sysselsatt mig med idag:)
Robin har beställt det:)


Kommentarer
Postat av: Marin

Då kan vi träna ihop jag har också FS kort!! Afrodans är grymt kul!! Onskväll i Ultuna, syns vi där??

puss

2010-03-23 @ 18:27:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback