Torsdag 4 mars

Sätter mig och bloggar en stund medans jag lyssnar på en exalterad karl... Robin kom precis hem fån örebro från sin älskarinna och är så uppåt. Undrar om jag ska vara svartsjuk?? Hahaa... Nej då tror inte det, är inte så orolig eftersom det är en väghyvel som han är betuttad i. Vad är det med killar och maskiner!! Just nu sitter han på andra sidan bordet och berättar vilka finesser som den har och huuur bra och huuur kul det kommer bli den 15 mars då han kommer få den som sin, bara SIN. Hahaa. Liite nördig är han min prins.

Idag har jag varit och ränt på stan med syster-yster. Blev liite shopping (jag som absolute inte hade någon ekonomi för det den här månaden!!!) iaf:) Hittade en jätte fin skjorta på cubus som jag inte kunde låta bli att ha och även en ny kofta fick det bli. Hatar verkligen dessa svarta koftor som blir grå dassiga efter några tvättar. Har provat att köpa texilfärg men jag tycker det inte hjälper, de blir lika tråkiga efter nästa tvätt iaf. Fick bli en svart vanlig svart kofta till fast modellen längre, Gillar´n;) Efter vår lilla shopping drog vi en fika och sedan begav vi oss till ica maxi. Jag hämtde även ut ett paket från partylite idag, det efterlängde paketet! Har väntat på två skiiit fina lyktor som jag skulle få för att jag sålt så bra i november och januari. En av lyktorna kom idag:) en handblåst stor glas lykta i lila färg, den var enorm och tung! As fin! Den andra hoppas jag kommer snart den med. Igår la jag även in en ljusbeställning, satan vad med ljus det går åt nu. Det är så fint i lägenheten ljust nu kan jag tala om, men varmt... nackdelen med alla ljus...

Idag ringde de från sjukhuset och jag har salmonella jag med:( Inte skoj! Tur att jag inte har jobb nå mer den här veckan som jag måste sjukskriva mig ifrån. Nästa vecka har jag skola dessutom så det kan jag ju gå på. Ååå jag som inte trodde jag hade det bara för att magen är ju typ bra nu och sedan har jag ju inte haft samma symptom som Lisa. Men ja ja. Hon sa att eftersom jag är så pass bra nu ska kan jag lämna nya prover nästa vecka så kan jag nog vara tillbaka på jobbet veckan efter skolveckan, hooopas!! Drygt att bara gå hemma. Man förlorar ju en del pengar på det me och det vill man ju inte!

Imorgon ska jag vara med Robin på jobbet:) Han ska åka runt och flytta maskiner i sigtuna så jag ska vara med och skjutsa runt han mellan dem. Ska bli kul att känna att man gör någon nytta ist för att bara gå här hemma.

Nej nu ska jag laga lite mat tänkte jag, ja eller jag ska värma på gårdagens rester... Vi gjorde egna taco hamburgare igår, blev massor så det blir bra middag idag me. Gott vare oxå:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

eeelliiiin! nu måste du uppdatera så jag har något att läsa såhär på morgonkvisten! :D saknar ju dääääj.. PUSS <3

2010-03-08 @ 10:06:49
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback